دانلود آهنگ جدید
تک آهنگ

وبلاگ

وبلاگ

وبلاگ

وبلاگ

  • ۰
  • ۰

برچسب ها: دانلود دورهمی علی ضیا، دانلود برنامه دورهمی علی ضیا، دانلود دورهمی 13 آبان 95 علی ضیا، دانلود دورهمی مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | جمعه 13 آبان 95، دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | 13 آبان 95 | با لینک مستقیم، دانلود دورهمی با حضور علی ضیا و مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیا 13 آبان، دانلود دورهمی با حضور علی ضیا و مجید واشقانی | دانلود برنامه دورهمی


دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | 13 آبان 95 | کیفیت عالی


لینک دانلود اضافه شد
---------------------------------------------------------
دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی با کیفیت عالی
لینک اصلی - لینک کمکی
---------------------------------------------------------
دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی با حجم کم
لینک اصلی - لینک کمکی
------------------------------------------------
میهمان: علی ضیا و مجید واشقانی


دانلود دورهمی 13 آبان - دانلود دورهمی 13 آبان 95

دانلود دورهمی علی ضیا - دورهمی علی ضیا


بیوگرافی سید علی ضیا

سید علی ضیاء زادهٔ مجری معروف که با نام سید علی ضیا شناخته میشود او متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در شهر کاشان میباشد با رادیو جوان در سال ۸۳ کارش را با گویندگی شروع کرد و چند کار بازیگری هم در کارنامه خود دارد.

 

او فارغ التحصیل کارشناسی مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد کاشان است.

علی ضیا در تلویزیون

آشنایی او با علی زاهدی تهیه کنند باعث شد او را برای اجرای گزینه جوان در تلویزیون دعوت کند سید علی در ۲۱ اسفند ۸۸ اولین بار با برنامه گزینه جوان در قالب تلویزیون ظاهر شد و سپس بواسطه اجرای خوب و چهره جذاب خود توانست خیلی زود جزء مجری های محبوب نسل جوان شود.

پدر و مادر علی و اوقات فراغتش

علی ضیا پسر شهره احدیت نویسنده و سید حسین ضیا که از تاجر های قدیم است میباشد و تنها پسر خانواده است. او در مورد اوقات فراغت خود می گوید اگر قرار است تفریحی داشته باشم، ترجیح می دهم در کنار خانواده ام باشم سینما رفتن، فیلم دیدن و حتی کتاب خواندن مثلا تایمی را مشخص می کنیم و همراه با مادرم یک کتاب را مطالعه و نقد می کنیم. اگر قرار است به تئاتر یا کنسرت موسیقی بروم هم حتما همراه با مادرم این کار را انجام خواهم داد.

علاقه های سید علی ضیا

علی ضیا به خرید لباس علاقه زیادی دارد. به گل و گیاه هم علاقمند است و در بالکن خانه اش انواع گیاه ها را پرورش می دهد.



بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است.

 

او فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی است کارش را با بازی در فیلم مسیر انجرافی شروع کرد و علاقمند به بازی در ژانر کمدی میباشد نقش های بیشتر در کار های پلیسی جنایی بیشتر است بازی زیبای او در هوش سیاه، ماتادور و آمین توانایی های او را به اثبات رساند.

در نقش پلیسی کلیشه نخواهم شد

می گوید قریب به ۲۰ فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرده تا خود را به عنوان یک بازیگر به مخاطب بشناساند و تثبیت کند و جا بیندازد این را هم خودش می‌ گوید‌ که کلیشه نخواهد شد، بویژه در قالب نقش پلیس !

دوست داشتن روانشناس میشدم

در کل کتاب خواندن را خیلی دوست دارم. به خصوص کتاب های تخصصی سینما. از آنجایی که سینما را به شکل آکادمیک نخواندم دوست دارم در این زمینه زیاد مطالعه کنم. در کنار این نوع کتاب ها، کتاب هایی با موضوع روانشناسی را هم دوست دارم جالب است که من همیشه دوست داشتم یک روانشناس شوم ولی حالا که بازیگر شدم زمانی را برای مطالعه در این رشته می گذارم.

 

مجموعه داستان های کوتاه بیژن نجدی را هم می خوانم خیلی جالب است البته در کنار کتاب به فضای مجازی و اینترنت هم خیلی علاقمندم و سعی می کنم از این فضا برای بالا بردن اطلاعات عمومی استفاده کنم. 

برنامه نود و موسیقی

در بین برنامه های تلویزیونی،‌ بیننده پروذپاقرص برنامه نود هستم

 

همه نوع موسیقی گوش می دهم بستگی به حالم دارد ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی روزمره ام نقش مهمی دارد تمام آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم حتی خواننده هایش را هم نمی شناسم ولی دوست دارم موسیقی را دنبال کنم در بین خواننده های مطرح در ایران همه به آهنگ های احسان خواجه امیری، محمد علیزاده و… علاقه دارم

فیلم ها

فیلمهای سینمایی

● ناسپاس

● جنایت

● شور عشق

و …

 سریال

● برادر

● کمین

● مرز آفتاب

● هشدار پلیس

● زیر هشت

● پایتخت

● مسیر انحرافی

● هوش سیاه ۲

● ماتادور

● انقلاب زیبا

و …

 

تله فیلم : نیش عقرب ، انتقام ، زیر گنبد کلیسا ، دست بازنده ها ، سربازان سرزمین من


اجرا : سیمای دانش ، مهد نور


انتهای پیام/

دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | 13 آبان 95 | کیفیت عالی


برچسب ها: دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی 13 آبان 95، دانلود دورهمی علی ضیا و حمید واشقانی 13 آبان 95، دانلود برنامه دورهمی با حضور علی ضیا مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیا مجید واشقانی پنجشنبه 13 آبان، دانلود دورهمی با حضور علی ضیا و مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیاء 13 آبان 95، دانلود برنامه دورهمی با حضور علی ضیا پنجشنبه 13 آبان 95، دانلود دورهمی 13 آبان 95 پنجشنبه با کیفیت عالی و کم
  • ۹۵/۰۸/۱۴
  • مجتبی ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی