دانلود آهنگ جدید
تک آهنگ

وبلاگ

وبلاگ

وبلاگ

وبلاگ

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برچسب ها: بیوگرافی منصور پورحیدری، زندگینامه منصور پورحیدری، منصور پورحیدری کیست، تصاویر منصور پورحیدری، منصور پورحیدری - ویکی‌پدیا، زندگی‌نامه مرحوم منصور پورحیدری+افتخارات، منصور پورحیدری درگذشت + بیوگرافی و تصاویر | منصور پورحیدری، بیوگرافی منصور پورحیدری + تصاویر منصور پورحیدری، بیوگرافی منصور پورحیدری +علت بیماری و آخرین وضعیت، منصور پورحیدری درگذشت+ زندگی‌نامه، منصور پورحیدری استقلال


بیوگرافی منصور پورحیدری (زندگینامه) | منصور پورحیدری کیست | عکس


زندگینامه مرحوم منصور پورحیدری + عکس

منصور پورحیدری (زاده 6 بهمن 1324) بازیکن و مربی سابق فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران بود.

وی ابتدا در سن 17 سالگی در باشگاه فوتبال دارایی بازی می‌کرد اما سپس به باشگاه تاج (استقلال) رفت و به مدت 9 سال در تیم تاج به عنوان دفاع راست بازی می‌کرد و در سال 1349 عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به همراه تیم تاج کسب کرد.

پورحیدری در 309 مسابقه مربی‌گری تیم فوتبال استقلال تهران را بر عهده داشته‌است و 81 بار به عنوان مربی در خدمت آبی‌پوشان بود که از این لحاظ در تاریخ باشگاه استقلال رکورددار می‌باشد. پورحیدری همچنین رکورددار مربی‌گری در شهرآورد تهران است. منصور پورحیدری همچنین دارای یک رکورد دیگری هم هست او تنهاکسی هست که هم به عنوان بازیکن هم به عنوان مربی توانسته قهرمان آسیا بشود وی درسال 1349 در حالی که یک بازیکن 25 ساله بود توانست به عنوان قهرمانی آسیا برسد ویک بار هم به عنوان مربی در سال 1370 توانست قهرمان آسیا شود.

 
منصور پورحیدری درگذشت 

*افتخارات:

دوران بازیکنی:


سه عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های تهران

قهرمانی جام باشگاه‌های ایران

قهرمان جام دوستی و اتحاد

سه دوره قهرمان جام میلز هند

قهرمان جام تخت جمشید

مقام سومی جام باشگاه‌های آسیا

دوران مربی‌گری:


سه دوره قهرمانی باشگاه‌های تهران با استقلال: 1362، 1364، 1370
 
دو دوره قهرمانی در رقابتهای لیگ ایران (لیگ قدس و لیگ آزادگان) با استقلال: 1369، 1380
 
قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا با استقلال: 1991
 
دو دوره قهرمانی جام حذفی ایران با استقلال: 1375، 1379
 
نایب قهرمانی و مقام سومی جام باشگاه‌های آسیا با استقلال: 1992، 2002
 
قهرمانی در بازی‌های آسیایی 1998 به همراه تیم ملی فوتبال ایران 
 
بیوگرافی و مروری بر زندگی منصور پورحیدری 
 
منصور پورحیدری بزرگ مرد فوتبال ایران در سن ۷۱ سالگی درگذشت. نگاهی به کارنامه پر افتخار این مرد بزرگ و متواضع نشان دهنده میزان دِین فوتبال ایران به اوست.

 منصور پورحیدری پیشکسوت بزرگ فوتبال دار فانی را در هفتاد و یک‌سالگی وداع گفت. مردی که به قول متنی که اخیرا آرش برهانی نوشته بود، کسی که هیچگاه نگفت من استقلال را قهرمان کردم. در این مطلب به مرور زندگی آن مرحوم پرداخته‌ایم. بی شک منصور پورحیدری در زندگی خود بی اشکال نبوده و به برخی مسائل او می توان انتقاداتی داشت اما این انتقادات ذره‌ای از اهمیت و ارزش او در تاریخ فوتبال ایران کم نخواهد کرد و فقدان او دردی خواهد بود که سالیان سال التیام نمی‌یابد.

منصور پورحیدری به جرات یکی از سه نفری بود که در این فوتبال حق و صلاحیت داشت راجع به همه چیز صحبت کند با اینحال هیچوقت از دایره ادب خارج نشد و هرگاه انتقادی هم نسبت به مسئله ای داشت، آن را به صورت دلسوزانه مطرح می کرد.

مرحوم حجازی در کنار منصور پورحیدری و آرش برهانی
منصور پورحیدری درگذشت
 
مرحوم پورحیدری در ۶ بهمن ۱۳۲۴ در خانواده‌ای ۷ نفره حوالی میدان خراسان تهران به دنیا آمد. خانواده او در ابتدای نوجوانی‌اش به محله قلهک تهران نقل مکان کردند و همان زمان‌ها بود که پورحیدری فوتبال در زمین‌های خاکی را سرگرمی‌ اصلی خود کرده بود. مرحوم پورامیر ظاهرا اولین کسی بود که استعداد پورحیدری را کشف کرد. او معلم منصور پورحیدری بود. اولین تیم رسمی پورحیدری تیم دخانیات بود که به نوعی وابسته به باشگاه دارایی محسوب می‌شد. مرحوم پورامیر منصور پورحیدری را به غلامحسین نوریان در باشگاه دارایی معرفی کرد و در سال ۴۱ پورحیدری در تیم دخانیات بازی کردن را آغاز کرد.

منصور پورحیدری در کنار مسعود مژدهی
منصور پورحیدری درگذشت
 
منصور پورحیدری در ابتدای دوران بازیگری‌اش در پست مدافع میانی بازی می‌کرد اما بعدا مربیانش تشخیص دادند که بهتر است از او در پست دفاع راست استفاده کند. پورحیدری زمانی که در تیم دخانیات بازی کرد، ۱۷ سال داشت و در سال ۴۵ از تیم دارایی با وجود قهرمانی در لیگ باشگاه‌های تهران، جدا شد و به تیم تاج پیوست. پورحیدری تا آخر دوران بازیگری‌اش در تاج بازی کرد و در همین تیم هم از فوتبال خداحافظی کرد.

این احتمالا قدیمی‌ترین عکس منصور پورحیدری در تیم تاج است (احتمالا عکس متعلق به اواخر دهه ۴۰ است). در این عکس کسانی مثل اکبر کارگر جم، نصرالله عبداللهی، کارو حق‌وردیان، عباس مژدهی،‌مرحوم عزت الله جانملکی، حسین فرزامی، جواد قراب و فرامرز ظلی دیده می‌شوند.

منصور پورحیدری در مقام بازیگری به چند قهرمانی دست یافت از جمله آن‌ها می‌توان به قهرمانی در باشگاه‌های تهران، قهرمانی در باشگاه‌های ایران، جام دوستی، سه دوره قهرمانی جام میلز هندوستان، سومی در جام باشگاه‌های آسیا و در نهایت قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا در سال ۴۹ اشاره کرد.

پورحیدری در کنار اکبر کارگرجم
منصور پورحیدری درگذشت 

مطمئنا بزرگ‌ترین افتخار منصور پورحیدری در دوران بازیگری کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۳۴۹ بود جایی که در کنار افرادی مثل مرحوم ناصر حجازی، مرحوم غلامحسین مظلومی، جواد قراب، اکبر کارگر جم، کارو حق‌وردیان، مرحوم عزت جان ملکی، مسعود معینی، علی جباری و... توانست این عنوان را به دست بیاورد.

اولین قهرمانی استقلال در آسیا در سال ۱۹۷۰ میلادی
منصور پورحیدری درگذشت 

در این عکس منصور پورحیدری، علی جباری، مرحوم غلامحسین مظلومی و .... را می‌توان مشاهده کرد.

منصور پورحیدری در سال ۵۴ و در سن ۳۰ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی در همان سال با خانم دکتر فریده شجاعی که آن روزها عضو تیم بسکتبال تاج بود، ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر به نام‌های عسل و علی است.

پورحیدری و بازیکن داربی‌ها


منصور پورحیدری ۱۱ بار به عنوان بازیکن تجربه بازی در داربی پایتخت را دارد. او ۵ بار با پیراهن استقلال برابر پرسپولیس به پیروزی رسید، سه بار طعم شکست را تجربه کرد و سه بار هم تجربه تساوی برابر پرسپولیس را دارد.

منصور پورحیدری در کنار ناصر حجازی، منصور رشیدی و رضا عادلخانی
منصور پورحیدری درگذشت 

آغاز دوران مربی‌گری

پورحیدری بعد از کنار گذاشتن فوتبال در سن ۳۰ سالگی مدت کوتاهی دستیار رایکوف سرمربی وقت تاج شد. رایکوف تا سال ۵۳ سرمربی استقلال بود و بعد از آن علی دانایی فرد هدایت آبی‌ها را بر عهده گرفت و در همان زمان هم پورحیدری دستیار دانایی فرد بود. در سال ۵۴ جکیچ سرمربی استقلال شد و او هم پورحیدری را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد.

اما اولین تجربه سرمربی‌گری پورحیدری در تیم امید استقلال بود. وی اولین سرمربی تیم امید استقلال هم محسوب می‌شود.

مرحوم ناصر حجازی و مرحوم منصور پورحیدری
 منصور پورحیدری درگذشت
تغییر نام تاج به استقلال

بعد از انقلاب اسلامی و شرایط انقلاب تیم تاج دچار مشکلاتی شد. منصور پورحیدری به همراه افرادی همچون عنایت‌الله آتشی، عباس کرد نوری و... نام این تیم را به استقلال تغییر داد. مرحوم پورحیدری در اظهاراتی که چندین سال پیش در این رابطه داشت اشاره کرده بود که از بین سه نام تختی، استقلال و آزادی در نهایت نام استقلال انتخاب شده بود. اولین جامی که استقلال با نام جدیدش در آن به میدان رفت، جام شهید اسفندیاری بود. شهید اسفندیاری خودش مدتی شاگرد پورحیدری بود و سابقه بازی در تیم تهران جوان را هم داشت.

منصور پورحیدری در کنار حسن روشن
منصور پورحیدری درگذشت 

مربی‌گری در دهه ۶۰ و ۷۰

در اکثر سال‌های دهه ۶۰ سرمربی‌گری استقلال را به طور متناوب  منصور پورحیدری و عباس رضوی در اختیار داشتند. در سال ۵۹ و بعد از جدایی پورحیدری از استقلال وی به کشور امارات رفت و در کنار جکیچ در باشگاه الاهلی امارات مشغول به کار شد. او در سال ۶۲ بار دیگر به استقلال برگشت و با این تیم به قهرمانی رسید. بدون شک بزرگ‌ترین افتخار منصور پورحیدری در دوران مربی‌گری در رده باشگاهی، قهرمانی با استقلال در جام باشگاه‌های آسیا و در سال ۱۹۹۰ میلادی بود. تیمی که در آن ستاره‌های زیادی از جمله احمدرضا عابدزاده، برادران بیانی، امیر قلعه‌نویی، مهدی فنونی‌زاده، مجید نامجو مطلق، عبدالعلی چنگیز، مرحوم رضا احدی، صمد مرفاوی، رضا حسن‌زاده، صادق ورمزیار، عباس سرخاب و... حضور داشتند و پایه‌گذار این نسل طلایی استقلال هم خود مرحوم پورحیدری بود.

البته پورحیدری کمی هم بدشانس بود. او می‌توانست در سال ۱۹۹۱ یک بار دیگر با استقلال قهرمانی آسیا را تجربه کند اما این تیم در فینال از الهلال عربستان شکست خورد تا رکورد تاریخی دو قهرمانی پیاپی در جام باشگاه‌های آسیا برای او رقم نخورد.

 منصور پورحیدری درگذشت

این تیم با هدایت منصور پورحیدری دومین ستاره آسیایی را برای استقلال رقم زد.

در این تصویر بازیکنان بزرگی مثل قلعه‌نویی، عابدزاده، برادران بیانی، رضا حسن‌زاده، مجید نامجور مطلق، صادق ورمزیار، مرحوم رضا احدی، مرفاوی، سرخاب، فنونی‌زاده، ایمان عالمی، حمید بابازاده، میرشاد ماجدی، عبدالعلی چنگیز، فرشاد فلاحت‌زاده و ... حضور دارند.
 
پرویز مظلومی، منصور پورحیدری و بونژاک مربی مجارستانی استقلال در کنار جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا
 منصور پورحیدری درگذشت
 
حسرت آسیایی و تیم ملی

پورحیدری یک بار هم با استقلال به مقام سومی آسیا رسید. این اتفاق در فروردین سال ۸۱ شمسی رخ داد و بازی معروف استقلال و آنیانگ و باتلاق ورزشگاه آزادی برای هواداران فوتبال یادآور آن دوره است اتفاقی که هرچند استقلال را از یک قهرمانی دیگر در آسیا دور نگه داشت و این تیم به عنوان سومی قناعت کرد، اما حداقل سبب این شد که چمن ورزشگاه آزادی یک بار به صورت اساسی ترمیم شود.

قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های بانکوک با هدایت پورحیدری در این تیم بازیکنانی مثل علی موسوی، نیما نکیسا، وحید هاشمیان، بهزاد غلامپور، علی کریمی، داریوش یزدانی، محمد خاکپور، جواد زرینچه و ... حضور داشتند.
منصور پورحیدری درگذشت
 
یکی از نقاط عطف دوران مربی‌گری منصور پورحیدری زمانی بود که او با توصیه دوست قدیمی‌اش جلال طالبی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفت. او این تیم را در سال ۱۹۹۸ میلادی قهرمان بازی‌های آسیایی بانکوک تایلند کرد. پورحیدری دوران خوبی را در تیم ملی فوتبال ایران پشت سر گذاشت و از به یادماندنی‌ترین نمایش‌های تیم او می‌توان به تساوی مقابل دانمارک در خاک این کشور اشاره کرد. بازی‌ای که سکوی موفقیت بزرگی برای هادی طباطبایی دروازه‌بان آن روزهای تیم ملی ایران بود.

وقتی که پورحیدری از تیم ملی به خاطر استقلال گذشت
منصور پورحیدری درگذشت 


بازگشت به استقلال و بازی با ملوان

اما دوران پورحیدری در تیم ملی چندان ادامه دار نبود و او در یک اقدام غافلگیر کننده برای کمک به استقلال از تیم ملی کناره‌گیری کرد. در آن دوره سوکوموروخوف سرمربی روس‌تبار استقلال نتایج بدی را با این تیم می‌گرفت و بعد از دعوت علی فتح‌الله‌زاده از پورحیدری، او عطای تیم ملی را به لقایش بخشید و به استقلال برگشت. شاید اگر او در تیم ملی می‌ماند، این تیم می‌توانست در جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان به قهرمانی دست پیدا کند و این حسرت تاریخی برای فوتبال ایران باقی ماند. کناره‌گیری پورحیدری از تیم ملی اوج علاقه او به استقلال را نشان می‌دهد. اما اتفاق تلخ دیگری برای او در راه بود.

منصور پورحیدری درگذشت
 

در خرداد سال ۸۱ استقلال با هدایت پورحیدری در یک قدمی قهرمانی در اولین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود. آن‌ها تنها با یک تساوی برابر ملوان می‌توانستند قهرمان شوند اما استقلال در عین ناباوری با یک گل از حریفش شکست خورد و پرسپولیس با شکست فجر سپاسی قهرمان لیگ برتر شد. منصور پورحیدری چند بار از خیانت‌هایی که به او در آن بازی شد، سخن به میان آورد اما هیچ گاه به صورت شفاف در این باره صحبت نکرد.  او در اظهار نظری در آن رابطه گفت که یک روز اتفاقات بازی با ملوان را افشا می‌کنم. روزی که بخواهم برای همیشه از ایران بروم.  متاسفانه هیچ گاه پورحیدری درباره اتفاقات آن بازی صحبت نکرد تا ابهام بزرگی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران باقی بماند.

 
آخرین تجربه سرمربی‌گری استقلال

پورحیدری بعد از اتفاقات دیدار استقلال و ملوان از این تیم کناره‌گیری کرد و امیر قلعه‌نویی در ادامه راه موفق شد آن تیم را به قهرمانی جام حذفی برساند. پورحیدری سال بعد به صنعت نفت آبادان رفت اما بعد از نتایج ضعیف کخ سرمربی آلمانی وقت استقلال، بار دیگر به این تیم برگشت تا به استقلال کمک کند. این آخرین تجربه پورحیدری و استقلال به صورت سرمربی بود و بعد از این پورحیدری تنها چند سال در صنایع اراک به عنوان مربی کار خود را دنبال کرد.

این سال‌ها

در چند سال گذشته منصور پورحیدری با عناوینی مثل مدیر فنی، عضو هیات مدیره و یا سرپرست در کنار استقلال بود و در این میان هواداران استقلال بیشتر او را با نام پدر استقلال می‌شناختند. بدون شک منصور پورحیدری حق بزرگی بر گردن فوتبال ایران دارد. بسیاری از نسل فعلی مربیان ایرانی شاگرد پورحیدری بوده‌اند.

مربیان ایرانی و دِین به پورحیدری


پورحیدری همواره بر علم فوتبال تاکید داشته و از دستیاران خارجی مثل بونژاک و یا یورگن گده استفاده کرد. سیستم معروف ۲-۵-۳ ابتدا توسط پورحیدری و با پیشنهاد بونژاک در فوتبال ارائه شد. کسانی مثل پرویز مظلومی، حسین فرکی، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق، مهدی پاشازاده، صمد مرفاوی و بسیاری دیگر از مربیان فوتبال ایران، کار خود را به عنوان مربی در کنار پورحیدری آغاز کردند.

منصور پورحیدری ۳۰۹ بار به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشست و با این تیم به افتخارات قابل توجهی رسید.

منصور پورحیدری ۱۸ بار به عنوان سرمربی هدایت استقلال را در داربی‌های پایتخت بر عهده داشت که حاصل آن ۶ پیروزی، ۸ مساوی و ۴ باخت بود.

پایان

او سرانجام پس از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. ضایعه درگذشت او تا همیشه در فوتبال ایران باقی خواهد ماند. بخش بزرگی از تاریخ باشگاه استقلال که این روزها محبوب میلیون‌ها هوادار فوتبال در ایران است، مدیون زحمات منصور پورحیدری است. اهالی فوتبال بر این مطلب صحه می‌گذارند که پورحیدری زمانی که در استقلال حضور نداشت هم دلش با این تیم بود و هیچ گاه برای این تیم حاشیه‌سازی نکرد. هیچ گاه شایعات مربوط به فساد در زمینه‌های مختلف پیرامون پورحیدری مطرح نشد و مطمئنا نام او به نیکی در تاریخ فوتبال ایران باقی می‌ماند.

روحش شاد


انتهای پیام/

بیوگرافی منصور پورحیدری (زندگینامه) | منصور پورحیدری کیست | عکس

منبع: گوناگون


برچسب ها: پس از مدتها تحمل رنج و بیماری منصور پورحیدری درگذشت+ زندگی‌نامه، منصور پورحیدری کیست ؟، منصور پورحیدری | بیوگرافی و عکسهای منصور پورحیدری | استقلال، منصور پورحیدری، منصور پورحیدری مربی
  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰

برچسب ها: پیام تسلیت هنرمندان برای منصور پورحیدری، پیام تسلیت ورزشکاران برای منصور پورحیدری، پیامهای تسلیت ورزشکاران برای منصور پورحیدری، پیامهای تسلیت هنرمندان برای منصور پورحیدری، پیام تسلیت چهره ها به درگذشت منصور پورحیدری، پیام تسلیت چهره ها به درگذشت منصور پورحیدری، پیام تسلیت ورزشکاران و هنرمندان: روحت شاد پدر استقلال، پیام تسلیت فدراسیون فوتبال به مناسبت درگذشت منصور پورحیدری (عکس)


پیام تسلیت هنرمندان و ورزشکاران برای منصور پورحیدری | اینستاپست


پیام‌های تسلیت ورزشکاران و هنرمندان


اهالی ورزش، فوتبال، هنرمندان و به ویژه پیشکسوتان و بازیکنان استقلال تهران بلافاصله پس از خبر درگذشت منصور پورحیدری با ارسال پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.


به گزارش "ورزش سه"، منصور پورحیدری، مرد تکرار نشدنی باشگاه استقلال تهران و فوتبال ایران صبح امروز، جمعه چهاردهم آبان ماه پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان ایران‌مهر تهران درگذشت و ورزش و فوتبال ایران را دوباره سیاه‌پوش کرد.


خبر از دست رفتن این پیشکسوت بزرگ استقلال تهران که علاوه بر آبی پوشان، محبوب تمام ورزش ایران و حتی پرسپولیسی‌ها بود موجی از ناراحتی را در بین همه‌ی دوست دارانش به راه انداخته و تمام آنها با ارسال‌های پیام‌هایی جداگانه به "ورزش سه" که اسامی‌شان در زیر آمده است درگذشت منصورخان پورحیدری را تسلیت گفتند:


علی پروین، امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، عبادس کردنوری، نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا، شاهرخ بیانی، شاهین بیانی، جعفر مختاری‌فر، رضا نعلچگر، مجید نامجومطلق، جواد زرینچه، فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی، آتیلا حجازی، علی دایی، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، جواد نکونام، افشین قطبی، برانکو ایوانکوویچ، سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، مجید جلالی، حسین فرکی، اکبر میثاقیان، محمدرضا مهاجری، فیروز کریمی، عبدالله ویسی، ساکت الهامی، فرهاد کاظمی، رسول خطیبی، مهدی هاشمی‌نسب، هادی طباطبایی، پرویز برومند، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، مسعود قاسمی، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان، علی موسوی، کریم باقری، بهزاد غلامپور، سیروس دین‌محمدی، مهدی امیرآبادی، علی سامره، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی، محسن خلیلی، کیمیا علیزاده، مهدی پاشازاده، بهرام رادان، امیر جعفری، رضا صادقی، حمید ملک‌احمدی، ولی‌الله صالح‌نیا، محمد مایلی‌کهن، حسن روشن، وحید طالبلو، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، افشین پیروانی، بهروز رهبری‌فرد، بهرام افشارزاده، علی فتح‌الله‌زاده، محمود فکری، اصغر حاجیلو، یحیی گل‌محمدی، نادر دست‌نشان، مهدی تارتار، فراز کمالوند، بهتاش فریبا، محمد خرمگاه، علی چینی، حمید بابازاده، کریم بوستانی، وریا غفوری، بختیار رحمانی، کاوه رضایی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، علی قربانی، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا حقیقی، رامین رضائیان، مهدی طارمی، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، احسان حاج‌صفی، صادق ورمزیار، بیژن ذوالفقارنسب، سهراب بختیاری‌زاده، محمد نوازی، حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی، منصور ابراهیم‌زاده، حسین بادامکی، فرشاد پیوس، محمود خوردبین، حمید درخشان، علیرضا حقیقى، کریم انصاریفرد، مسعود شجاعى، محمد نورى، على اکبر طاهرى، محسن فروزان، سروش رفیعی، پژمان جمشیدی، علی‌اصغر قربانعلی‌پور و ...


علی پروین، درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت

 منصور پورحیدری درگذشت
 
 اولین واکنش  ها به درگذشت منصور پور حیدری
 
 منصور پورحیدری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن 71 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. هنرمندان و ورزشکاران با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به خبر درگذشت منصور پور حیدری واکنش نشان دادند.

فرشاد احمدزاده نوشت:" تسلیت به جامعه ورزش"

منصور پورحیدری درگذشت

رضا صادقی نوشت:"ادمها با شرافتشون و بزرگیهـاشون و اقتدارشون میشن برگى از تاریخ احترام یک سرزمین ... فرقى نمیکنه استقلالى باشى یا پرسپولیسى ، منصورخان رو همه دوست داشتن و دارن و خواهند داشت. خدا حافظ مرد ستاره ها و افتخارات و بزرگیهـا ، تسلیت به خانواده پورحیدرى و همه هواداران و تیم استقلال بزرگ و همه ایران .. منصور خان پور خیدرى ماندنى هستى و بزرگ...""

منصور پورحیدری درگذشت

امیر جعفری نوشت:"پدر استقلال خداحافظ"

منصور پورحیدری درگذشت
 
بابک جهانبخش نوشت:" سلام متاسفانه اسطوره ورزش و اخلاق فوتبال ایران زمین منصور خان پور حیدرى پدر تیم استقلال از بین ما رفت روحشون شاد،یادشون گرامى از صمیم قلب به خانواده ى محترم پور حیدرى تسلیت عرض مى کنم از خداوند براشون طلب صبر و آرامش دارم."

منصور پورحیدری درگذشت
 
علی انصاریان نوشت:"سلام...روحت شاد منصورخان مربى دوست داشتنى من اسطورهها نمیمیرند،،،فقط دیگه راحت میخوابن"

منصور پورحیدری درگذشت

محسن بنگر نوشت:" خدارحمت کند مرد بزرگ را".

منصور پورحیدری درگذشت
 
علی کریمی، درگذشت منصورخان را تسلیت گفت

منصور پورحیدری درگذشت 
 
 پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی درگذشت پورحیدری
 
 باشگاه استقلال در پی درگذشت مرحوم منصور پورحیدری پیام تسلیتی صادر کرد. 
 
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال درگذشت مرد پرافتخار فوتبال ایران را تسلیت گفت. در این پیام آمده: منصور پورحیدری مرد پر افتخار و فراموش نشدنی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، امروز آسمانی شد.

پورحیدری چندین دهه با عناوین مختلف برای استقلال افتخار آفرینی کرد و نام خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران به ثبت رساند. بدون تردید خبر درگذشت ایشان، بدترین خبر ممکن برای باشگاه استقلال و هوادارانش است. این مصیبت را به جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت گفته و برای مرد پرافتخار فوتبال ایران طلب رحمت و مغفرت و برای خانواده ایشان از خداوند متعال صبر مسالت دارم.
 
تاثر ملی‌پوشان پس از شنیدن خبر درگذشت پورحیدری 
 
بازیکنان تیم ملی بعد از پایان تمرین امروز این تیم از خبر درگذشت پیشکسوت استقلال متاسف شدند.

منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال صبح امروز پس از تحمل مدت‌ها رنج و درد درگذشت. این در حالی بود که تمرین تیم ملی فوتبال همزمان با این اتفاق غمناک در ورزشگاه آزادی در حال پیگیری بود با این حال و در پایان تمرین زمانی که بازیکنان این خبر ناراحت‌کننده را شنیدند به شدت متاثر شده و درگذشت پورحیدری را تسلیت می‌گفتند.

* بعد از انجام کارهای تاکتیکی بازیکنان به سه گروه تقسیم شده وی ک گروه شامل تیموریان، کامیابی‌نیا، طارمی و ابراهیمی زیرنظر کی‌روش به تمرین شوت‌زنی پرداخته و در سمت دیگر زمین شجاعیان و رضاییان به تمرین ضربات کاشته مشغول شدند و سایرین همراه با آقاجانیان سانتر از جناحین و دفاع را تمرین کردند.

* آمادگی رامین رضاییان در تمرین ضربات کاشته در نوع خود جالب توجه بود تا جایی که این بازیکن بیشتر توپ‌هایش را تبدیل به گل کرد. در این بخش زمانی که حقیقی به جای مظاهری به دروازه‌ تیم ملی آمد طرفین به کوری‌خوانی پرداخته با این حال رضاییان در این بخش نیز بیشتر توپ‌ها را تبدیل به گل کرد تا او برنده این کری‌خوانی باشد.

* کارگران ورزشگاه آزادی همچنان مشغول کار هستند و به نظر می‌رسد مرحله ترمیم برخی از صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی آغاز شده و حتی اینطور شنیده می‌شود که قرار است تا رساندن ظرفیت ورزشگاه به 80 هزار نفر به تعداد صندلی‌های طبقه دوم اضافه شود.
 
 پروین: فوتبال ایران عزادار شد/ منصور با عزت زندگی کرد
 
علی پروین در خصوص درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با اینکه منصور در بستر بیماری بود اما واقعا ازشنیدن خبر فوتش شوکه شدم.

وی ادامه داد: پورحیدری فقط متعلق به استقلال نبود بلکه او متعلق به همه مردم ایران بود و قرمز و آبی دوستش داشتند. خدا رحمتش کند و بعد از ناصر حجازی وغلامحسین مظلومی او هم ما را تنها گذاشت اما خوشحالم که با عزت زندگی کرد و با آبرو از این دنیا رفت.

پروین تصریح کرد: منصور از درد راحت شد. در این چند روز آخر واقعا اوضاع بدی داشت و درد زیادی می‌کشید. حتی وقتی به ملاقاتش رفتم اصلا اوضاع خوبی نداشت. من به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. 
 
پیام های تسلیت اهالی فوتبال برای پدر استقلال 
 
 دقایقی پیش منصور پورحیدری، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال دار فانی را وداع گفت. در همین راستا مربیان، بازیکنان و سایر اهالی جامعه فوتبال این اتفاق دردناک را تسلیت گفتند.
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
 فدراسیون فوتبال درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت
 
فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت سرمربی سابق، سرپرست و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال را تسلیت گفت.


سایت فدراسیون فوتبال در این مورد نوشت: منصور پورحیدری سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران در سن ۷۱ سالگی  به دلیل بیماری ساعتی پیش درگذشت.

فدراسیون فوتبال این ضایعه دردناک را به خانواده محترم پورحیدری، جامعه ورزش و فوتبال ایران به خصوص باشگاه استقلال و هوادران این تیم تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات وبرای بازماندگانش صبر جزیل خواستار است.

از سوابق پورحیدری می توان به حضور در باشگاه استقلال به عنوان بازیکن،سرمربی و سرپرست و همچنین بازیکن،سر مربی و سرپرست سابق تیم ملی فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران اشاره کرد.


انتهای پیام/

پیام تسلیت هنرمندان و ورزشکاران برای منصور پورحیدری | اینستاپست

منبع: ورزش 3


برچسب ها: پیام تسلیت برای فوت منصور پورحیدری، پیام تسلیت ورزشکاران و هنرمندان: روحت شاد پدر استقلال | ورزشکاران، واکنش هنرمندان و ورزشکاران به درگذشت منصور پورحیدری، پیام تسلیت هنرمندان،بازیکنان و بزرگان برای فوت منصور پورحیدری، واکنش هنرمندان و ورزشکاران به درگذشت منصور پور حیدری + اینستاپست
  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰

برچسب ها: دانلود قسمت 12 سریال هشت و نیم دقیقه، دانلود قسمت دوازدهم سریال هشت و نیم دقیقه، دانلود سریال هشت و نیم دقیقه 13 آبان 95، دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال هشت و نیم دقیقه 13 آبان 95 با لینک مستقیم، دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال هشت و نیم دقیقه | 13 آبان 95 | کیفیت عالی، دانلود سریال هشت و نیم دقیقه، دانلود قسمت 12 دوازدهم سریال هشت و نیم دقیقه 13 آبان 95، دانلود قسمت 12 دوازدهم


دانلود قسمت 12 سریال هشت و نیم دقیقه | 13 آبان 95 | کیفیت عالی

--------------------------------------

دانلود قسمت 12 با کیفیت عالی

--------------------------------------

دانلود قسمت 12 با حجم کم

--------------------------------------

دانلود سریال هشت و نیم دقیقه

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1395

تعداد قسمت ها : 26 قسمت

زمان پخش : شبکه دو سیما ساعت 21:30

کارگردان : شهرام شاه حسینی

بازیگران: شبنم قلی‌خانی ،آشا محرابی ،پژمان بازغی ،بهرنگ علوی ،الهه حصاری ،سیامک اطلسی ،سام درخشانی ،فرناز رهنما ،بهرام ابراهیمی‌پور ،اشکان منصوری ،مزدک رستمی ،پدارم گودرزی و …

خلاصه داستان : «هشت و نیم دقیقه» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر ودفاع از حقوق یکسان خانواده می پردازد. این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می کشد.


انتهای پیام/

دانلود قسمت 12 سریال هشت و نیم دقیقه | 13 آبان 95 | کیفیت عالی

  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰

برچسب ها: دانلود دورهمی علی ضیا، دانلود برنامه دورهمی علی ضیا، دانلود دورهمی 13 آبان 95 علی ضیا، دانلود دورهمی مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | جمعه 13 آبان 95، دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | 13 آبان 95 | با لینک مستقیم، دانلود دورهمی با حضور علی ضیا و مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیا 13 آبان، دانلود دورهمی با حضور علی ضیا و مجید واشقانی | دانلود برنامه دورهمی


دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | 13 آبان 95 | کیفیت عالی


لینک دانلود اضافه شد
---------------------------------------------------------
دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی با کیفیت عالی
لینک اصلی - لینک کمکی
---------------------------------------------------------
دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی با حجم کم
لینک اصلی - لینک کمکی
------------------------------------------------
میهمان: علی ضیا و مجید واشقانی


دانلود دورهمی 13 آبان - دانلود دورهمی 13 آبان 95

دانلود دورهمی علی ضیا - دورهمی علی ضیا


بیوگرافی سید علی ضیا

سید علی ضیاء زادهٔ مجری معروف که با نام سید علی ضیا شناخته میشود او متولد ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در شهر کاشان میباشد با رادیو جوان در سال ۸۳ کارش را با گویندگی شروع کرد و چند کار بازیگری هم در کارنامه خود دارد.

 

او فارغ التحصیل کارشناسی مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد کاشان است.

علی ضیا در تلویزیون

آشنایی او با علی زاهدی تهیه کنند باعث شد او را برای اجرای گزینه جوان در تلویزیون دعوت کند سید علی در ۲۱ اسفند ۸۸ اولین بار با برنامه گزینه جوان در قالب تلویزیون ظاهر شد و سپس بواسطه اجرای خوب و چهره جذاب خود توانست خیلی زود جزء مجری های محبوب نسل جوان شود.

پدر و مادر علی و اوقات فراغتش

علی ضیا پسر شهره احدیت نویسنده و سید حسین ضیا که از تاجر های قدیم است میباشد و تنها پسر خانواده است. او در مورد اوقات فراغت خود می گوید اگر قرار است تفریحی داشته باشم، ترجیح می دهم در کنار خانواده ام باشم سینما رفتن، فیلم دیدن و حتی کتاب خواندن مثلا تایمی را مشخص می کنیم و همراه با مادرم یک کتاب را مطالعه و نقد می کنیم. اگر قرار است به تئاتر یا کنسرت موسیقی بروم هم حتما همراه با مادرم این کار را انجام خواهم داد.

علاقه های سید علی ضیا

علی ضیا به خرید لباس علاقه زیادی دارد. به گل و گیاه هم علاقمند است و در بالکن خانه اش انواع گیاه ها را پرورش می دهد.



بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است.

 

او فارغ التحصیل رشته مهندسی متالوژی است کارش را با بازی در فیلم مسیر انجرافی شروع کرد و علاقمند به بازی در ژانر کمدی میباشد نقش های بیشتر در کار های پلیسی جنایی بیشتر است بازی زیبای او در هوش سیاه، ماتادور و آمین توانایی های او را به اثبات رساند.

در نقش پلیسی کلیشه نخواهم شد

می گوید قریب به ۲۰ فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرده تا خود را به عنوان یک بازیگر به مخاطب بشناساند و تثبیت کند و جا بیندازد این را هم خودش می‌ گوید‌ که کلیشه نخواهد شد، بویژه در قالب نقش پلیس !

دوست داشتن روانشناس میشدم

در کل کتاب خواندن را خیلی دوست دارم. به خصوص کتاب های تخصصی سینما. از آنجایی که سینما را به شکل آکادمیک نخواندم دوست دارم در این زمینه زیاد مطالعه کنم. در کنار این نوع کتاب ها، کتاب هایی با موضوع روانشناسی را هم دوست دارم جالب است که من همیشه دوست داشتم یک روانشناس شوم ولی حالا که بازیگر شدم زمانی را برای مطالعه در این رشته می گذارم.

 

مجموعه داستان های کوتاه بیژن نجدی را هم می خوانم خیلی جالب است البته در کنار کتاب به فضای مجازی و اینترنت هم خیلی علاقمندم و سعی می کنم از این فضا برای بالا بردن اطلاعات عمومی استفاده کنم. 

برنامه نود و موسیقی

در بین برنامه های تلویزیونی،‌ بیننده پروذپاقرص برنامه نود هستم

 

همه نوع موسیقی گوش می دهم بستگی به حالم دارد ولی همیشه موسیقی گوش می دهم و موسیقی در زندگی روزمره ام نقش مهمی دارد تمام آلبوم هایی را هم که به بازار می آید تهیه می کنم حتی خواننده هایش را هم نمی شناسم ولی دوست دارم موسیقی را دنبال کنم در بین خواننده های مطرح در ایران همه به آهنگ های احسان خواجه امیری، محمد علیزاده و… علاقه دارم

فیلم ها

فیلمهای سینمایی

● ناسپاس

● جنایت

● شور عشق

و …

 سریال

● برادر

● کمین

● مرز آفتاب

● هشدار پلیس

● زیر هشت

● پایتخت

● مسیر انحرافی

● هوش سیاه ۲

● ماتادور

● انقلاب زیبا

و …

 

تله فیلم : نیش عقرب ، انتقام ، زیر گنبد کلیسا ، دست بازنده ها ، سربازان سرزمین من


اجرا : سیمای دانش ، مهد نور


انتهای پیام/

دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی | 13 آبان 95 | کیفیت عالی


برچسب ها: دانلود دورهمی علی ضیا و مجید واشقانی 13 آبان 95، دانلود دورهمی علی ضیا و حمید واشقانی 13 آبان 95، دانلود برنامه دورهمی با حضور علی ضیا مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیا مجید واشقانی پنجشنبه 13 آبان، دانلود دورهمی با حضور علی ضیا و مجید واشقانی، دانلود دورهمی علی ضیاء 13 آبان 95، دانلود برنامه دورهمی با حضور علی ضیا پنجشنبه 13 آبان 95، دانلود دورهمی 13 آبان 95 پنجشنبه با کیفیت عالی و کم
  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰

برچسب ها: سود سهام عدالت 95، سود سهام عدالت سال 95 کی واریز میشه؟، آزادسازی سهام عدالت تا شهریور 95، سود سهام عدالت سال 95 | پرداخت و واریز سود سهام عدالت 1395، آزادسازی سهام عدالت تا ۹۵، پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت، سهام‌عدالت با پول آزاد می‌شود!، تعیین تکلیف سهام عدالت در سال 95، مهلت قانونی آزادسازی سهام عدالت تا سال 95، برچسب ها - سهام عدالت، اخبار سهام عدالت، سهام عدالت 95


سود سهام عدالت سال 95 کی واریز (پرداخت) میشود؟

زمان پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد


رییس سازمان خصوصی سازی با اعلام این که سود سهام عدالت سال آینده متعلق به دولت نبوده و به مشمولین تعلق دارد، گفت: اگر سهام را نتوانیم آزاد کنیم و قابل معامله هم نباشد، لااقل باید سود آنرا در سال آینده به مشمولان پرداخت کنیم.

به گزارش پارس نیوز، پوری حسینی درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر که سود سهام عدالت سال آینده متعلق به دولت نبوده و به مشمولین تعلق دارد، اظهارداشت: این اوراق برای سهامداران قطعا ارزش بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت.

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه اگر سهام را نتوانیم آزاد کنیم و قابل معامله هم نباشد، لااقل باید سود آنرا در سال آینده به مشمولان پرداخت کنیم، افزود: اما هنوز این موضوع و میزان سود پرداختی به صورت کامل ساماندهی نشده چرا که شرکتهای سهام عدالت هنوز کاملا منفک نشده است.

وی اضافه کرد: هنوز این موضوع شناسایی نشده که کدام شرکتها در اختیار مشمولان طرح قرار می‌گیرد و کدامیک به دولت بر می‌گردد. البته سازمان خصوصی سازی وظایف خود را انجام داده و پیش نویس آن را تهیه کرده و به مراجع ذیربط تحویل داده ولی هنوز تبدیل به مصوبه نشده است.

رییس سازمان خصوصی سازی با تأکید بر اینکه در مورد میزان سودی که در اختیار هر یک از دارندگان سهام عدالت قرار می‌گیرد فعلا نمی‌توان اظهار نظر کرد، تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کرد که در طول ده سال گذشته حدود 42 هزار سهم به این طرح اختصاص پیدا کرده که حدود 30 هزار میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است؛ ولی مابقی هنوز قیمت‌گذاری نشده و به نظر می‌رسد این مقدار قابل قیمت‌گذاری هم نباشد.

پوری حسینی در ادامه با اعلام اینکه آیا 12 هزار میلیارد تومان باقیمانده نیز در سبد قرار گیرد یا کنار گذاشته شود، مصوبه دولت را نیاز دارد، گفت: باید توجه داشت که اگر سهام شرکتی به سهام عدالت اختصاص یافته تا تیرماه سال قبل فرصت دارد که مجمع برگزار کرده و سود سهام عدالت را جدا کنند و بعد از آن هم، 8 ماه دیگروقت صرف تادیه کنند بر همین اساس تا پایان سال 96 این پول در حساب مشمولان خواهد بود.

پورحسینی با اشاره به اینکه پرداخت سود سهام متعلق به مشمولان سهام عدالت برای فعالیت در سال 95 که سال 96 مشخص و پرداخت می‌شود، به دارندگان سهام عدالت اختصاص دارد قطعی است، اظهارداشت: مگر اینکه مجلس قانون دیگری وضع یا ابلاغیه دیگری داشته باشیم.

ممکن است این سهام را به دست مردم ندهیم، ولی سود را در سال آینده به مردم خواهیم داد.


انتهای پیام/

سود سهام عدالت سال 95 کی واریز (پرداخت) میشود؟

  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰

برچسب ها: شرایط گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت، تاریخ ثبت نام گواهینامه بدون کارت پایان خدمت سربازی، طرح گواهینامه رانندگی بدون خدمت سربازی، گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت + شرایط و ثبت نام، حذف‌ شرط داشتن‌ پایان‌ خدمت برای‌ اخذ گواهینامه، گرفتن گواهینامه بدون نیاز به کارت پایان خدمت سربازی، شرط داشتن پایان خدمت سربازی برای اخذ گواهینامه، ارائه پایان خدمت یا معافی برای صدور گواهینامه لازم نیست


شرایط گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت | تاریخ ثبت نام

 خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از اجرایی شدن دستورالعمل دریافت گواهینامه بدون تعیین تکلیف سربازی خبر داد.

سردار تقی مهری در حاشیه نشست فصلی روسای پلیس راهور با حضور در جمع خبرنگاران درباره چرایی عدم اجرای ابلاغیه دولت در خصوص دریافت گواهینامه بدون نیاز به تعیین تکلیف سربازی، اظهارکرد: برابر قانونی که توسط مجلس تصویب و از سوی دولت ابلاغ شده است، کلیه کسانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت نباشند می‌توانند برای دریافت گواهینامه اقدام کنند. اما به دلیل اینکه اجرای این قانون نیاز به تدوین دستورالعمل داشت اجرای آن به تاخیر افتاد چرا که در مورد برخی سربازان غایب و فراری نیازمند جزئیاتی بود که در حال تدوین است.

مهری اضافه کرد: در سال جاری این مصوبه قانونی اجرایی خواهد شد (تاریخ دقیق ثبت نام و شرایط گرفتن گواهینامه به محض اعلام اینجا درج خواهد شد).

وی در مورد معاینه فنی موتورسیکلت‌ها گفت: داشتن معاینه فنی برای تمامی وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت‌های الزامی است و در حال حاضر نیز مراکزی برای انجام تست معاینه فنی موتورسیکلت‌ها در سراسر کشور وجود دارد.


انتهای پیام/

شرایط گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت | تاریخ ثبت نام


برچسب ها: قانونِ گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت تا آخر سال اجرایی می شود، اخذ گواهینامه بدون کارت پایان خدمت، اخذ گواهینامه بدون پایان خدمت از کی اجرا میشود، ارائه پایان خدمت یا معافی برای صدور گواهینامه لازم نیست، اخذ گواهینامه رانندگی بدون نیاز به کارت پایان خدمت امکان‌پذیر شد، از کی میتوانند متقاضیان برای ثبت نام گواهینامه رانندگی بدون کارت پایانه خدمت اقدام کنند، شرایط گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت 95
  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰

برچسب ها: دانلود مصاحبه کافه میکس با فرزاد فرزین، دانلود مصاحبه کافه میکس با فرزاد فرزین | کیفیت عالی و حجم کم، دانلود برنامه کافه میکس با حضور فرزاد فرزین | قسمت 4 | لینک مستقیم، دانلود برنامه کافه میکس با لینک مستقیم، دانلود قسمت 4 برنامه کافه میکس با حضور فرزاد فرزین کیفیت عالی و کم حجم، کافه میکس


دانلود مصاحبه کافه میکس با فرزاد فرزین | کیفیت عالی و حجم کم

دانلود فیلم مصاحبه با کیفیت عالی

دانلود فیلم مصاحبه با حجم کم

دانلود برنامه کافه میکس

نام برنامه : کافه میکس

مجری : حامد فتاحی

زمان پخش : چهارشنبه ها ساعت 22

خلاصه داستان :
برنامه تاک شوی کافه میکس با دعوت از بازیگران و خوانندگان افراد سرشناس سینما و تلویزیون سوالات چالشی درباره زندگی و حواشی کارهایشان از انها میکند از آنها می کند. این برنامه به صورت اینترنتی پخش میشود.


انتهای پیام/

دانلود مصاحبه کافه میکس با فرزاد فرزین | کیفیت عالی و حجم کم

  • مجتبی ..
  • ۰
  • ۰

برچسب ها: دانلود سریال هشت و نیم دقیقه 12 آبان 95، دانلود قسمت 11 سریال هشت و نیم دقیقه، دانلود قسمت یازدهم سریال هشت و نیم دقیقه، دانلود سریال هشت و نیم دقیقه قسمت 11 یازدهم | 12 آبان 95 | کیفیت عالی، دانلود قسمت یازدهم 11 سریال هشت و نیم دقیقه 12 آبان 95، دانلود قسمت 11 سریال هشت و نیم دقیقه چهارشنبه 12 آبان 95 با لینک مستقیم، دانلود سریال هشت و نیم دقیقه، دانلود قسمت یازدهم 11 سریال هشت و نیم دقیقه با لینک مستقیم، دانلود قسمت 11 سریال هشت و نیم دقیقه با لینک مستقیم، سریال


دانلود سریال هشت و نیم دقیقه 12 آبان 95 | قسمت 11 یازدهم | کیفیت عالی

دانلود قسمت 11 با کیفیت عالی

دانلود قسمت 11 با حجم کم


دانلود سریال هشت و نیم دقیقه

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1395

تعداد قسمت ها : 26 قسمت

زمان پخش : شبکه دو سیما ساعت 21:30

کارگردان : شهرام شاه حسینی

بازیگران: شبنم قلی‌خانی ،آشا محرابی ،پژمان بازغی ،بهرنگ علوی ،الهه حصاری ،سیامک اطلسی ،سام درخشانی ،فرناز رهنما ،بهرام ابراهیمی‌پور ،اشکان منصوری ،مزدک رستمی ،پدارم گودرزی و …

خلاصه داستان : «هشت و نیم دقیقه» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر ودفاع از حقوق یکسان خانواده می پردازد. این سریال موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می کشد.


انتهای پیام/

دانلود سریال هشت و نیم دقیقه 12 آبان 95 | قسمت 11 یازدهم | کیفیت عالی

  • مجتبی ..