دانلود آهنگ جدید
تک آهنگ

وبلاگ

وبلاگ

وبلاگ

وبلاگ

  • ۰
  • ۰

برچسب ها: پیام تسلیت هنرمندان برای منصور پورحیدری، پیام تسلیت ورزشکاران برای منصور پورحیدری، پیامهای تسلیت ورزشکاران برای منصور پورحیدری، پیامهای تسلیت هنرمندان برای منصور پورحیدری، پیام تسلیت چهره ها به درگذشت منصور پورحیدری، پیام تسلیت چهره ها به درگذشت منصور پورحیدری، پیام تسلیت ورزشکاران و هنرمندان: روحت شاد پدر استقلال، پیام تسلیت فدراسیون فوتبال به مناسبت درگذشت منصور پورحیدری (عکس)


پیام تسلیت هنرمندان و ورزشکاران برای منصور پورحیدری | اینستاپست


پیام‌های تسلیت ورزشکاران و هنرمندان


اهالی ورزش، فوتبال، هنرمندان و به ویژه پیشکسوتان و بازیکنان استقلال تهران بلافاصله پس از خبر درگذشت منصور پورحیدری با ارسال پیامی این ضایعه را تسلیت گفتند.


به گزارش "ورزش سه"، منصور پورحیدری، مرد تکرار نشدنی باشگاه استقلال تهران و فوتبال ایران صبح امروز، جمعه چهاردهم آبان ماه پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان در بیمارستان ایران‌مهر تهران درگذشت و ورزش و فوتبال ایران را دوباره سیاه‌پوش کرد.


خبر از دست رفتن این پیشکسوت بزرگ استقلال تهران که علاوه بر آبی پوشان، محبوب تمام ورزش ایران و حتی پرسپولیسی‌ها بود موجی از ناراحتی را در بین همه‌ی دوست دارانش به راه انداخته و تمام آنها با ارسال‌های پیام‌هایی جداگانه به "ورزش سه" که اسامی‌شان در زیر آمده است درگذشت منصورخان پورحیدری را تسلیت گفتند:


علی پروین، امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، عبادس کردنوری، نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا، شاهرخ بیانی، شاهین بیانی، جعفر مختاری‌فر، رضا نعلچگر، مجید نامجومطلق، جواد زرینچه، فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی، آتیلا حجازی، علی دایی، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، جواد نکونام، افشین قطبی، برانکو ایوانکوویچ، سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، مجید جلالی، حسین فرکی، اکبر میثاقیان، محمدرضا مهاجری، فیروز کریمی، عبدالله ویسی، ساکت الهامی، فرهاد کاظمی، رسول خطیبی، مهدی هاشمی‌نسب، هادی طباطبایی، پرویز برومند، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، مسعود قاسمی، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی، وحید هاشمیان، علی موسوی، کریم باقری، بهزاد غلامپور، سیروس دین‌محمدی، مهدی امیرآبادی، علی سامره، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی، محسن خلیلی، کیمیا علیزاده، مهدی پاشازاده، بهرام رادان، امیر جعفری، رضا صادقی، حمید ملک‌احمدی، ولی‌الله صالح‌نیا، محمد مایلی‌کهن، حسن روشن، وحید طالبلو، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، افشین پیروانی، بهروز رهبری‌فرد، بهرام افشارزاده، علی فتح‌الله‌زاده، محمود فکری، اصغر حاجیلو، یحیی گل‌محمدی، نادر دست‌نشان، مهدی تارتار، فراز کمالوند، بهتاش فریبا، محمد خرمگاه، علی چینی، حمید بابازاده، کریم بوستانی، وریا غفوری، بختیار رحمانی، کاوه رضایی، یعقوب کریمی، جابر انصاری، علی قربانی، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا حقیقی، رامین رضائیان، مهدی طارمی، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، احسان حاج‌صفی، صادق ورمزیار، بیژن ذوالفقارنسب، سهراب بختیاری‌زاده، محمد نوازی، حنیف عمران‌زاده، محمد قاضی، منصور ابراهیم‌زاده، حسین بادامکی، فرشاد پیوس، محمود خوردبین، حمید درخشان، علیرضا حقیقى، کریم انصاریفرد، مسعود شجاعى، محمد نورى، على اکبر طاهرى، محسن فروزان، سروش رفیعی، پژمان جمشیدی، علی‌اصغر قربانعلی‌پور و ...


علی پروین، درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت

 منصور پورحیدری درگذشت
 
 اولین واکنش  ها به درگذشت منصور پور حیدری
 
 منصور پورحیدری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن 71 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. هنرمندان و ورزشکاران با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به خبر درگذشت منصور پور حیدری واکنش نشان دادند.

فرشاد احمدزاده نوشت:" تسلیت به جامعه ورزش"

منصور پورحیدری درگذشت

رضا صادقی نوشت:"ادمها با شرافتشون و بزرگیهـاشون و اقتدارشون میشن برگى از تاریخ احترام یک سرزمین ... فرقى نمیکنه استقلالى باشى یا پرسپولیسى ، منصورخان رو همه دوست داشتن و دارن و خواهند داشت. خدا حافظ مرد ستاره ها و افتخارات و بزرگیهـا ، تسلیت به خانواده پورحیدرى و همه هواداران و تیم استقلال بزرگ و همه ایران .. منصور خان پور خیدرى ماندنى هستى و بزرگ...""

منصور پورحیدری درگذشت

امیر جعفری نوشت:"پدر استقلال خداحافظ"

منصور پورحیدری درگذشت
 
بابک جهانبخش نوشت:" سلام متاسفانه اسطوره ورزش و اخلاق فوتبال ایران زمین منصور خان پور حیدرى پدر تیم استقلال از بین ما رفت روحشون شاد،یادشون گرامى از صمیم قلب به خانواده ى محترم پور حیدرى تسلیت عرض مى کنم از خداوند براشون طلب صبر و آرامش دارم."

منصور پورحیدری درگذشت
 
علی انصاریان نوشت:"سلام...روحت شاد منصورخان مربى دوست داشتنى من اسطورهها نمیمیرند،،،فقط دیگه راحت میخوابن"

منصور پورحیدری درگذشت

محسن بنگر نوشت:" خدارحمت کند مرد بزرگ را".

منصور پورحیدری درگذشت
 
علی کریمی، درگذشت منصورخان را تسلیت گفت

منصور پورحیدری درگذشت 
 
 پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی درگذشت پورحیدری
 
 باشگاه استقلال در پی درگذشت مرحوم منصور پورحیدری پیام تسلیتی صادر کرد. 
 
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال درگذشت مرد پرافتخار فوتبال ایران را تسلیت گفت. در این پیام آمده: منصور پورحیدری مرد پر افتخار و فراموش نشدنی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، امروز آسمانی شد.

پورحیدری چندین دهه با عناوین مختلف برای استقلال افتخار آفرینی کرد و نام خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران به ثبت رساند. بدون تردید خبر درگذشت ایشان، بدترین خبر ممکن برای باشگاه استقلال و هوادارانش است. این مصیبت را به جامعه فوتبال و ورزش ایران تسلیت گفته و برای مرد پرافتخار فوتبال ایران طلب رحمت و مغفرت و برای خانواده ایشان از خداوند متعال صبر مسالت دارم.
 
تاثر ملی‌پوشان پس از شنیدن خبر درگذشت پورحیدری 
 
بازیکنان تیم ملی بعد از پایان تمرین امروز این تیم از خبر درگذشت پیشکسوت استقلال متاسف شدند.

منصور پورحیدری پیشکسوت باشگاه استقلال صبح امروز پس از تحمل مدت‌ها رنج و درد درگذشت. این در حالی بود که تمرین تیم ملی فوتبال همزمان با این اتفاق غمناک در ورزشگاه آزادی در حال پیگیری بود با این حال و در پایان تمرین زمانی که بازیکنان این خبر ناراحت‌کننده را شنیدند به شدت متاثر شده و درگذشت پورحیدری را تسلیت می‌گفتند.

* بعد از انجام کارهای تاکتیکی بازیکنان به سه گروه تقسیم شده وی ک گروه شامل تیموریان، کامیابی‌نیا، طارمی و ابراهیمی زیرنظر کی‌روش به تمرین شوت‌زنی پرداخته و در سمت دیگر زمین شجاعیان و رضاییان به تمرین ضربات کاشته مشغول شدند و سایرین همراه با آقاجانیان سانتر از جناحین و دفاع را تمرین کردند.

* آمادگی رامین رضاییان در تمرین ضربات کاشته در نوع خود جالب توجه بود تا جایی که این بازیکن بیشتر توپ‌هایش را تبدیل به گل کرد. در این بخش زمانی که حقیقی به جای مظاهری به دروازه‌ تیم ملی آمد طرفین به کوری‌خوانی پرداخته با این حال رضاییان در این بخش نیز بیشتر توپ‌ها را تبدیل به گل کرد تا او برنده این کری‌خوانی باشد.

* کارگران ورزشگاه آزادی همچنان مشغول کار هستند و به نظر می‌رسد مرحله ترمیم برخی از صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی آغاز شده و حتی اینطور شنیده می‌شود که قرار است تا رساندن ظرفیت ورزشگاه به 80 هزار نفر به تعداد صندلی‌های طبقه دوم اضافه شود.
 
 پروین: فوتبال ایران عزادار شد/ منصور با عزت زندگی کرد
 
علی پروین در خصوص درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با اینکه منصور در بستر بیماری بود اما واقعا ازشنیدن خبر فوتش شوکه شدم.

وی ادامه داد: پورحیدری فقط متعلق به استقلال نبود بلکه او متعلق به همه مردم ایران بود و قرمز و آبی دوستش داشتند. خدا رحمتش کند و بعد از ناصر حجازی وغلامحسین مظلومی او هم ما را تنها گذاشت اما خوشحالم که با عزت زندگی کرد و با آبرو از این دنیا رفت.

پروین تصریح کرد: منصور از درد راحت شد. در این چند روز آخر واقعا اوضاع بدی داشت و درد زیادی می‌کشید. حتی وقتی به ملاقاتش رفتم اصلا اوضاع خوبی نداشت. من به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم. 
 
پیام های تسلیت اهالی فوتبال برای پدر استقلال 
 
 دقایقی پیش منصور پورحیدری، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه استقلال دار فانی را وداع گفت. در همین راستا مربیان، بازیکنان و سایر اهالی جامعه فوتبال این اتفاق دردناک را تسلیت گفتند.
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
منصور پورحیدری درگذشت 
 
 فدراسیون فوتبال درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت
 
فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت سرمربی سابق، سرپرست و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال را تسلیت گفت.


سایت فدراسیون فوتبال در این مورد نوشت: منصور پورحیدری سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران در سن ۷۱ سالگی  به دلیل بیماری ساعتی پیش درگذشت.

فدراسیون فوتبال این ضایعه دردناک را به خانواده محترم پورحیدری، جامعه ورزش و فوتبال ایران به خصوص باشگاه استقلال و هوادران این تیم تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات وبرای بازماندگانش صبر جزیل خواستار است.

از سوابق پورحیدری می توان به حضور در باشگاه استقلال به عنوان بازیکن،سرمربی و سرپرست و همچنین بازیکن،سر مربی و سرپرست سابق تیم ملی فوتبال و پر افتخارترین مربی تاریخ باشگاه استقلال تهران اشاره کرد.


انتهای پیام/

پیام تسلیت هنرمندان و ورزشکاران برای منصور پورحیدری | اینستاپست

منبع: ورزش 3


برچسب ها: پیام تسلیت برای فوت منصور پورحیدری، پیام تسلیت ورزشکاران و هنرمندان: روحت شاد پدر استقلال | ورزشکاران، واکنش هنرمندان و ورزشکاران به درگذشت منصور پورحیدری، پیام تسلیت هنرمندان،بازیکنان و بزرگان برای فوت منصور پورحیدری، واکنش هنرمندان و ورزشکاران به درگذشت منصور پور حیدری + اینستاپست
  • ۹۵/۰۸/۱۴
  • مجتبی ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی